o naskontaktpomocNowości
Infolinia: (+48 42) 239 41 77, Czynna: Pn-Pt 9-18 Sb 10-14
Zaloguj|Nowe konto

LOGOWANIE

X

Nowe kontoZapomniałem hasła!
Język:PolskiEnglish
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu fotograficznego
0
Wyślij zgłoszenie naprawy sprzętu online >>

SZYBKA PROCEDURA ZGŁOSZENIA SPRZĘTU DO NAPRAWY:

Wypełnij
zgłoszenie naprawy sprzętu online
Dobrze
zapakuj towar
Wyślij do nas towar na nasz adres korespondencyjnyOczekuj na odpowiedź serwisu
(max 14 dni)
Możesz również skorzystać z klasycznego, papierowego formularza zgłoszenia sprzętu do naprawy. PAMIĘTAJ WÓWCZAS O DOŁĄCZENIU PAPIEROWEGO FORMULARZA DO PRZESYŁKI

Zgłoszenie naprawy
Zgłoszenie sprzętu do naprawy odbywa się przez dostarczenie go do siedziby sklepu osobiście lub drogą pocztową/kurierem. Przed wysyłką należy wypełnić formularz online lub dołączyć do sprzętu wypełniony formularz naprawy (dostępne poniżej). Zgłoszenie po wprowadzaniu przez formularz online (lub przez nas po otrzymaniu sprzętu) można monitorować przez specjalny link, który klient otrzymuje na maila.

Koszty transportu
Zgodnie z regulaminem sklepu koszt dostarczenia sprzętu do serwisu pokrywa klient. Zwrot sprzętu objętego gwarancją odbywa się na koszt serwisu. W przypadku napraw nie objętych gwarancją klient ponosi koszty zwrotu sprzętu zgodnie ze stawkami w naszym sklepie.

Wycena i koszty naprawy
Każda pogwarancyjna usługa serwisowa wyceniana jest indywidualnie w ciągu 3-4 dni roboczych od dostarczenia przedmiotu naprawy do naszego serwisu. Kosztorys naprawy wysyłamy do klienta wiadomością e-mail. Po akceptacji klienta przystępujemy do naprawy. Sprzęt odsyłamy po zaksięgowaniu wpłaty za usługę. W szczególnych przypadkach wysyłamy sprzęt za pobraniem (za dodatkową opłatą - zgodnie z obowiązującym cennikiem).

Czas realizacji usługi
Maksymalny czas naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej wynosi 14 dni. Dokładamy wszelkich starań, aby czas ten był możliwie najkrótszy (zazwyczaj 3-4 dni). W szczególnych przypadkach (np. gdy niezbędne jest ściągnięcie części zamiennych) czas naprawy może ulec wydłużeniu, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

Pytania?
Łódź, Pomorska 41
(+48 42) 239 41 77
sklep@fripers.pl
Sklep i punkt odbioruŁódź, Pomorska 41
PN-PT: 9-18 / SB: 10-14
ND: nieczynne
Zobacz na mapie >

Twoje konto:
Logowanie
Załóż nowe konto
Sklep fotograficzny Fripers.plFreepers Spółka Cywilna
K.Rogalski, G.Śmiechowicz, M.Wieruszewski

90-203 Łódź, ul. Pomorska 41
NIP:7251953528
Płatności:
Dostawa:

Fripers.pl korzysta z technologii opartej na wykorzystaniu plików cookie. Używamy ich w celu dostosowania witryny do potrzeb użytkowników. W każdej chwili możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas rozwiązań znajdziesz w polityce prywatności.

© Freepers 2009-2016. ul. POMORSKA 41, 90-203 Łódź Prezentowane na stronie zdjęcia, wykresy, grafiki oraz treści są chronioną przez prawo własnością firmy Freepers S.C. oraz jej partnerów. Wykorzystywanie ich bez zgody właściciela jest zabronione.