menumoj-koszyk

LOGOWANIE

X

Nowe kontoZapomniałem hasła!
NASZE OKAZJE
TEL. 42 239 41 77
Wyślij zgłoszenie naprawy sprzętu online >>

SZYBKA PROCEDURA ZGŁOSZENIA SPRZĘTU DO NAPRAWY:

Wypełnij
zgłoszenie naprawy sprzętu online
Dobrze
zapakuj towar
Wyślij do nas towar na nasz adres korespondencyjnyOczekuj na odpowiedź serwisu
(max 14 dni)
Możesz również skorzystać z klasycznego, papierowegoformularz serwisowy. PAMIĘTAJ WÓWCZAS O DOŁĄCZENIU PAPIEROWEGO FORMULARZA DO PRZESYŁKI

Zgłoszenie naprawy
Zgłoszenie sprzętu do naprawy odbywa się przez dostarczenie go do siedziby sklepu osobiście lub drogą pocztową/kurierem. Przed wysyłką należy wypełnić formularz online lub dołączyć do sprzętu wypełniony formularz naprawy (dostępne poniżej). Zgłoszenie po wprowadzaniu przez formularz online (lub przez nas po otrzymaniu sprzętu) można monitorować przez specjalny link, który klient otrzymuje na maila.

Koszty transportu
Zgodnie z regulaminem sklepu koszt dostarczenia sprzętu do serwisu pokrywa klient. Zwrot sprzętu objętego gwarancją odbywa się na koszt serwisu. W przypadku napraw nie objętych gwarancją klient ponosi koszty zwrotu sprzętu zgodnie ze stawkami w naszym sklepie.

Wycena i koszty naprawy
Każda pogwarancyjna usługa serwisowa wyceniana jest indywidualnie w ciągu 3-4 dni roboczych od dostarczenia przedmiotu naprawy do naszego serwisu. Kosztorys naprawy wysyłamy do klienta wiadomością e-mail. Po akceptacji klienta przystępujemy do naprawy. Sprzęt odsyłamy po zaksięgowaniu wpłaty za usługę. W szczególnych przypadkach wysyłamy sprzęt za pobraniem (za dodatkową opłatą - zgodnie z obowiązującym cennikiem).

Czas realizacji usługi
Maksymalny czas naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej wynosi 14 dni. Dokładamy wszelkich starań, aby czas ten był możliwie najkrótszy (zazwyczaj 3-4 dni). W szczególnych przypadkach (np. gdy niezbędne jest ściągnięcie części zamiennych) czas naprawy może ulec wydłużeniu, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

Pytania?
Łódź, Pomorska 41
(+48 42) 239 41 77
sklep@fripers.pl
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:facebook-iconinstagram-iconyoutube-icon
KONTAKT:
kontakt-telefonicznyObsługa klienta:42 239 41 77
JAK DO NAS TRAFIĆ: Sklep fotograficzny
Łódź, Pomorska 41
PN-PT: 9:00 - 17:00
SB/ND: nieczynne
ZOBACZ NA MAPIE >>
kontakt-mailowyemail:sklep@fripers.pl
KORESPONDENCJA:Freepers Spółka Cywilna
90-203 Łódź, ul. Pomorska 41
NIP: 7251953528
KONTO BANKOWE:PKO BP 34 1020 1068 0000 1202 0370 8740 - przelewy krajowe, PLNPKO BP: PL 25 1020 1068 0000 1102 0370 8757 - zagraniczne, EURO currency
BIC/SWIFT CODE: BPKOPLPW
FREEPERS S.C., Pomorska 41
Numer konta PKO BP (krajowe): 34 1020 1068 0000 1202 0370 8740
Numer konta PKO BP (zagraniczne, EURO money transfer): PL 25 1020 1068 0000 1102 0370 8757 - BIC/SWIFT CODE: BPKOPLPW
PŁATNOŚCI:platnosc-visaplatnosc-mastercardplatnosc-imoje
DOSTAWA:dostawa-fedexdostawa-upsdostawa-pocztapolskadostawa-paczkomatydostawa-dpd
WSPÓŁPRACUJEMY:studio-evilbanana-logo