o naskontaktpomocNowości
Infolinia: (+48 42) 239 41 77, Czynna: Pn-Pt 9-18 Sb 10-14
Zaloguj|Nowe konto

LOGOWANIE

X

Nowe kontoZapomniałem hasła!
Język:PolskiEnglish
Reklamacja - sklep Fripers.pl
0

Reklamacja - sklep Fripers.pl

Jeśli uważasz, że zakupiony towar jest wadliwy, możesz dokonać jego reklamacji - odstąpić z podaniem przyczyny od umowy albo zażądać obniżenia ceny albo naprawy bądź wymiany towaru na nowy.
Pamiętaj, że jeśli nie masz pewności że towar jest wadliwy, możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny i zwrócić towar. Szczegółowe informacje na ten temat, w tym odnośnie terminów na odstąpienie i zwrot, znajdziesz tutaj.
Rodzaj reklamacji
Reklamacja towaru może się odbywać w jednym z dwóch trybów: reklamacja z tytułu gwarancji (gwarancyjna) albo reklamacja z tytułu rękojmi.
Obydwie ścieżki różnią się nieco procedurą a skorzystanie z jednej nie wyklucza możliwości późniejszego skorzystania z drugiej. .


REKLAMACJA GWARANCYJNA

Jest to reklamacja, której zasady reguluje dostarczony wraz z towarem dokument "karta gwarancyjna". W tym trybie możesz złożyć reklamację zarówno u autoryzowanym serwisie producenta, lub skorzystać z naszego pośrednictwa. Wybierz wygodniejsze dla Ciebie rozwiązanie.

REKLAMACJA Z TYTUŁU RĘKOJMI

Jeśli stwierdzisz, że zakupiony u nas towar ma wadę fizyczną lub prawną możesz również skorzystać z rękojmi.
W tym trybie bardzo ważne jest przestrzeganie przewidzianych prawem terminów.
W przypadku niektórych produktów może się również okazać, że czas obowiązywania rękojmi jest krótszy niż czas obowiązywania gwarancji.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami rękojmia obowiązuje przez 2 lata od chwili kiedy towar zostaje wydany.
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Procedura reklamacyjna
1. Wypełnij formularz reklamacyjny.

2. Wyślij do nas wadliwy towar. Do przesyłki dołącz:

- w miarę możliwości dowód zakupu bądź jego kopię (jeśli takowy posiadasz); pamiętaj że dowodem zakupu może być np. paragon, faktura, bankowe potwierdzenie przelewu, wydruk zrzutu ekranu wiadomości e-mail potwierdzającej zakup)
- Towar wraz z elementami kompletu jeśli takie są.

3. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, rozpatrzymy Twoją reklamację i w ciągu 14 dni poinformujemy Cię o tym czy reklamacja została rozpatrzona pozytywnie oraz o dalszym trybie postępowania.
Sklep i punkt odbioruŁódź, Pomorska 41
PN-PT: 9-18 / SB: 10-14
ND: nieczynne
Zobacz na mapie >

Twoje konto:
Logowanie
Załóż nowe konto
Sklep fotograficzny Fripers.plFreepers Spółka Cywilna
90-203 Łódź, ul. Pomorska 41
NIP:7251953528
Płatności:
Dostawa:

Fripers.pl korzysta z technologii opartej na wykorzystaniu plików cookie. Używamy ich w celu dostosowania witryny do potrzeb użytkowników. W każdej chwili możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas rozwiązań znajdziesz w polityce prywatności.

© Freepers 2009-2016. ul. POMORSKA 41, 90-203 Łódź Prezentowane na stronie zdjęcia, wykresy, grafiki oraz treści są chronioną przez prawo własnością firmy Freepers S.C. oraz jej partnerów. Wykorzystywanie ich bez zgody właściciela jest zabronione.