menumoj-koszyk

LOGOWANIE

X

Nowe kontoZapomniałem hasła!
NASZE OKAZJE
TEL. 42 239 41 77
Opinie o sklepie
Sklep fotograficzny Fripers.pl działa na polskim rynku od wielu lat. Chcemy by zakupy we "Fripersie" były maksymalnie udane i łatwe. Dlatego twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne. Oceń nasz sklep w kategoriach: produkt, dostawa, obsługa, strona www i zostaw komentarz. Twoja opinia pomoże nam doskonalic nasze standardy i będzie cennym źródłem informacji dla innych użytkowników. Jeżeli natomiast chcesz nam przekazać informacje na temat napotkanego błędu lub uwagi dotyczące Twoich zakupów i sądzisz, że wymagają naszej pilnej uwagi, skorzystaj z formularza kontaktowego i zgłoś uwagi. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe (max 24h). Opinie mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy!
Dodaj swoją opinię >
Zgłoś uwagi >
Ocena ogólna sklepu:
WWW:
4.91
Dostawa:
4.75
Produkt:
4.71
Obsługa:
4.69
4.77/5
Wszystkie opinie:
117 (100%)
Pozytywne opinie:
110 (94.02%)
Neutralne opinie:
3 (2.56%)
Negatywne opinie:
4 (3.42%)
Ocena klienta:
strona: 12345z 5
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Illutorium Data:
06/12/2017
W miarę szybka obsługa - I co najważniejsze jako (zapewne) jedyny Sklep który posiada obsługę Przelewu poprzez "PayPal" - Tylko że drobny problem jest z wpisaniem od Mobilnych urządzeń na opinie (a nie przez obsługę do kupowania - bo to jest w miarę dobre) tejże Sklepu (Trzeba przeskakiwać na "Wersje przeznaczone dla Urządzeń Stacjonalnych") no ale jest jakoś do rozwiążania... A "Eneloop'y" Jak każdy mógłby to znać. 5/5
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Mirek W. Data:
30/11/2017
Zamówiłem i ...następnego dnia towar był u mnie w domu. Wszystko zgodnie z zamówieniem i należycie zapakowany. Polecam sklep. Na pewno skorzystam z zakupu innych akcesoriów w tym sklepie :)
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: pawełszych Data:
21/11/2017
dostawa towaru bardzo szybka wszystko zgodnie z zamówieniem polecam ten sklep
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Tadeusz Data:
22/08/2017
Zamówienie zgodne z opisem zrealizowane błyskawicznie. Dziękuję !
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Barbara Data:
22/05/2017
solidna obsługa, zamówienie zrealizowane bardzo szybko
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Mikołaj Panosfera Data:
10/05/2017
Witam. Wczoraj rano zamówiłem sprzęt,dziś rano go otrzymałem. Towar zgodny z zamówieniem,błyskawiczna jak widać dostawa,kulturalny i fachowy kontakt. Wszystko "jak przed wojną" :)czyli jak należy.
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Krzysztof K. Data:
22/02/2017
Super szybka realizacja zamówień.Po 23 godzinach 38 minutach od otwarcia sklepu sprzęt miałem już w domu.Bardzo dobry kontakt z obsługą.Sklep godny polecenia.
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Wojciech Łeza Data:
06/02/2017
Dostawa ekspresowa. Pomoc w doborze sprzętu (tym razem filtr polaryzacyjny) jak zwykle w punkt. Polecam!
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Monika Data:
05/02/2017
Zamówiłam towar, przelałam pieniądze od razu, wysyłka miała być 24h a towaru ciągle nie ma, ze śledzenia przesyłki wiem, że kurier podobno był,ale mnie nie zastał pomimo podania swojego numeru zero kontaktu z kurierem jak i ze sklepem, pomimo, że pisałam email z zapytaniem co się dzieje z moim zamówieniem. Liczyłam na jakikolwiek profesjonalizm ...
Odpowiedź: Fripers.plFaktycznie z powodu awarii sklepu (na stronie oraz w sklepie stacjonarnym była informacja o awarii) wysyłka przesunęła się o 1 dzień roboczy (wyjątkowo nie mogliśmy technicznie zrealizować żadnego zamówienia). Reszta opinii dotyczy nie czasu realizacji zamówienia przez sklep lecz problemów z dostarczeniem towaru przez kuriera. Mimo regularnych starań o zapewnienie możliwie najlepszej jakości usługi dostarczenia przez firmy kurierskie, z którymi współpracujemy (jest to także w naszym interesie!) nie mamy wpływu na ich pracę (zwłaszcza poszczególnych kurierów). Zazwyczaj leży w interesie kuriera aby skontaktować się z adresatem i dostarczyć przesyłkę - jeżeli tak nie jest najlepiej kontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską (najlepiej z najbliższym oddziałem). W miarę możliwości pomagamy wyjaśniać takie sytuacje. Pani jednak nie próbowała wyjaśniać sprawy przez 4 dni od nieudanego dostarczenia.// Faktycznie otrzymaliśmy od Pani e-mail - w piątek wieczorem. Zgadza się - do niedzieli (kiedy pisała Pani powyższy komentarz) nie odpowiedzieliśmy (zrobiliśmy to w Poniedziałek rano). Co do zasady odpowiadamy w dni robocze w godzinach pracy. W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny (odbieramy jednak również w godzinach pracy!).
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Wiesław.K. Data:
31/01/2017
Wspaniałe wsparcie dla klienta , nie raz korzystałem z oferty sklepu miałem też przyjemność robić zaopatrzenie osobiście rewelacyjna obsługa z jaką się spodkałem w pełni pomocna. Zapewne przyjdzie mi jeszcze być klientem tego bogatego w sprzęt sklepu.
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Ryszard Data:
31/01/2017
Zamówiłem towar, zapłaciłem przez PayPal... i pomimo, że miał być wysłany w ciągu 24h towaru ciągle nie ma! Mało tego... wysłałem meila z zapytaniem co się dzieje i brak jakiegokolwiek odzewu! Całość wygląda jak zwyczajne oszustwo - a już zdecydowanie nie jakkolwiek profesjonalnie!!!
Odpowiedź: Fripers.plPanie Ryszardzie, Dziękujemy za opinię. Towar został już do Pana wysłany i mamy nadzieję, ze będzie spełniał Pana oczekiwania. Jeśli chodzi o czas wysyłki - towar (jeśli taka jest informacja w karcie produktu) wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia wpłaty (dni robocze). Jeśli kurier nie zawiedzie paczka jest u klienta już następnego dnia. Zdarzają się jednak sytuacje kiedy czas wysyłki się wydłuża (z przyczyn w różnym stopniu od nas zależnych). W tym przypadku problemy techniczne uniemożliwiające nam realizację jakichkolwiek transakcji (po kilku latach solidnej pracy całkowicie padł serwer zmuszając nas do szybkiej reanimacji całego systemu) splotły się z kulminacją sezonu "chorobowego" - w okrojonym składzie nie zdołaliśmy odpowiadać na bieżąco na wszystkie wiadomości. Pozostaje nam przeprosić Pana za tę sytuację i liczyć, że nie będzie miał nas Pan za oszustów :) Pewniejszym sposobem na szybki kontakt jest łączyć się z nami telefonicznie. (Tak, w gorącym okresie zdarza się, że nie odbieramy po pierwszych dwóch dzwonkach!). Zapraszamy mimo wszystko ponownie!
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Izabela Data:
05/10/2016
Zdecydowanie polecam Fripers.pl . Bardzo profesjonalne podejście, ekspresowa przesyłka a przede wszystkim uczciwość. Mimo niekompletnego zamówienia sklep natychmiast dosłał brakujący element. Bardzo miła obsługa, produkt wysokiej jakości oczywiście zgodny z opisem. Bardzo serdecznie polecam blendę ze statywem oraz zakupy w Fripers.pl
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Cezary Data:
22/06/2016
Bardzo dziekuję za natychmiastowe przesłanie filtra ND 1000
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Magdalena Data:
03/05/2016
Wielokrotnie robiłam zakupy na Fripers.pl i zawsze przesyłka była szybka, nigdy nie martwiłam się czy produkt będzie zgodny z opisem bo zawsze wszystko było super. Nie zamieniłabym ich na żaden inny sklep !
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Ania z Wrocławia Data:
17/04/2016
Sklep godny polecenia. Bardzo dobry kontakt i szybka dostawa. Mimo małych problemów ze strony firmy kurierskiej (uszkodzony towar), obsługa sklepu rozwiązała problem bardzo życzliwie i w ekspresowym tempie. Pełen profesjonalizm, o który bardzo ciężko w dzisiejszych czasach....... Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam. Ania z Wrocławia
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: sławek Data:
17/02/2016
Dziękuję za pomoc w wyborze towaru z Państwa sklepu. Dostawa do domu szybko i sprawnie. Sklep warty polecenia.
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Malgorzata Bieniek Data:
11/07/2015
Szczerze polecam. Jakość i obsługa pierwsza klasa. Jestem bardzo zadowolona.
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Ewa Ławicka Data:
27/02/2015
A ja w temacie mniej nagłaśnianym czyli REKLAMACJI. Cóż... człowiek się uczy całe życie i po drodze doświadcza wielu rozczarowań ale i te uczą. O Was mogę powiedzieć, że jesteście wzorem do naśladowania. Jeszcze nigdy nie miałam tej przyjemności żeby się "nie pyszczyć" realizując reklamację. Takie podejście do sprawy przywraca wiarę w człowieka. Powiedzmy sobie szczerze - NIKT NIE LUBI REKLAMACJI a tu takie cudowne doświadczenie. Zalety: mega szybko, bez zbędnych pytań, solidnie. Mankamenty: cóż, niestety (dla tych co liczyli na takie) BRAK. WIELKI SZACUN. Bard
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Ivo Afonso Data:
31/12/2014
Bom vendedor, rápido na entrega e muito bom surport. Good seller and fast shipping. recomended.
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Monika Buńkowska Data:
05/12/2014
Jednak Was nie lubię. Jednak Was kocham ;-) Najlepszy sklep jaki znam. Wczoraj wybrałam tło a dzisiaj już leży w studiu :-) Dziękuję za pełen profesjonalizm i fantastyczną obsługę.
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: maximoos Data:
05/12/2014
Natychmiastowa wysyłka towaru. Profesjonalny zarówno sklep jak i jego obsługa. Możliwość fachowej konsultacji przed kupnem. Zdecydowanie POLECAM !
WWW:
Dostawa:
Produkt:
Obsługa:
Autor: Małgorzata Szkop Data:
21/11/2014
Błyskawiczna dostawa paczki - w ciągu 2 dni od zakupu. Polecam
Wszystkich recenzji: 117
strona: 12345z 5
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:facebook-iconinstagram-icon
KONTAKT:
kontakt-telefonicznyObsługa klienta:42 239 41 77
JAK DO NAS TRAFIĆ: Sklep fotograficzny
Łódź, Pomorska 41
PN-PT: 9-18 / SB: 10-14
ND: nieczynne
ZOBACZ NA MAPIE >>
kontakt-mailowyemail:sklep@fripers.pl
KORESPONDENCJA:Freepers Spółka Cywilna
90-203 Łódź, ul. Pomorska 41
NIP: 7251953528
PŁATNOŚCI:platnosc-visaplatnosc-mastercardplatnosc-paypalplatnosc-imoje
DOSTAWA:dostawa-fedexdostawa-upsdostawa-pocztapolskadostawa-paczkomatydostawa-inpostdostawa-dpd
WSPÓŁPRACUJEMY:studio-evilbanana-logo