menumoj-koszyk

LOGOWANIE

X

Nowe kontoZapomniałem hasła!
NASZE OKAZJE
TEL. 42 239 41 77
OPIS PRODUKTU
DANE TECHNICZNE
POLECANE AKCES.
OPINIE KLIENTÓW
PYTANIA

David Duchemin Poza Kadrem Żyć Fotografią, Żyć z Fotografii

5.00/5 (0 Opinii)
Kod produktu: 
978-83-7579-141-9

Producent: Galaktyka

Książka w otwarty, usystematyzowany sposób uświadamia wiele aspektów życia zawodowego fotografa. Przedstawia działalność fotografa jako firmy, która musi przynosić zyski, by przetrwać i nadal tworzyć nowe produkty - zdjęcia. I nawet, jeśli różnice między rynkami amerykańskim i kanadyjskim a polskim są ewidentne, to podejście autora jest uniwersalne. David duChemin znalazł sposób na życie z fotografii. Chcesz znaleźć swój - koniecznie przeczytaj Poza kadrem.


Towar chwilowo niedostępny Zwrot do 14 dniZakupy na raty
Zapytaj o ten produkt >
Kup z Twisto, sprawdź i zapłać w ciągu 21 dni!
cena:59.90
Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności >
OPIS PRODUKTU:

Poza Kadrem.
żyć Fotografią, żyć z Fotografii
David duDhemin

 

Jeśli ktoś chce zacząć fotografować zawodowo - a nie zapomina jednocześnie o tym, że fotografia jest jego pasją i hobby, które po prostu uwielbia - Poza kadrem jest dla niego lekturą obowiązkową. David duChemin opisuje własne doświadczenia, problemy, jakie musiał pokonać i zasady panujące dzisiaj w jego firmie. Bez upiększeń przedstawia rzeczywistość zawodowego fotografa, jednocześnie dodaje odwagi wszystkim, którzy chcą się związać z profesjonalnym fotografowaniem.


W branży opierającej się na łączeniu talentu i sztuki z umiejętnościami czysto biznesowymi nie obowiązują żadne stałe reguły. Każdy ma inne cele. Nawet definicja sukcesu dla każdego jest inna. W związku z tym Poza kadrem nie podaje na tacy gotowych schematów postępowania. Zamiast tego duChemin dzieli się z czytelnikami pomysłami, wiedzą i inspiracją, pozwalającymi pokonywać przeszkody związane z rozpoczęciem działalności fotografa profesjonalisty. DuChemin zajmuje się dosłownie wszystkim. Pomaga radzić sobie z dręczącym pytaniem "Czy jestem na to dość dobry?" z zagadnieniami marketingu, zarządzaniem finansami i prowadzeniem firmy. Zakłada, oczywiście, że robisz dobre zdjęcia i stale doskonalisz swoje umiejętności.

 

W książce tej są również przedstawione - jako przykłady - losy dziewięciu fotografów, którzy odnieśli niekwestionowany sukces, jak Chase Jarvis, Zack Arias czy Gavin Gough. Choć ich ścieżki były odmienne - wszystkich łączy pasja i chęć do wprowadzania na rynek własnej kreatywności. Podczas lektury Poza kadrem poznasz historie tych fotografów i zobaczysz, co było podstawą ich sukcesu. Dzięki temu będziesz mógł lepiej przygotować się do rozpoczęcia własnej podróży.

 

Najczęstsze problemy spotykane w pracy fotografa oraz metody ich rozwiązywania
Sposoby godzenia wewnętrznej potrzeby samorealizacji artystycznej z pracą na zlecenie
Sylwetki fotografów profesjonalistów, ich praca oraz drogi do zawodowego fotografowania
A ponadto: zarządzanie finansami, marketing, negocjacje z partnerami i wiele innych.

 

Książka w otwarty, usystematyzowany sposób uświadamia wiele ważnych aspektów życia zawodowego fotografa i podpowiada rozwiązania. Przedstawia działalność fotografa jako firmy, która musi przynosić zyski, by przetrwać i nadal tworzyć nowe produkty - zdjęcia. I nawet, jeśli różnice między rynkami amerykańskim i kanadyjskim a polskim są ewidentne, to podejście autora jest uniwersalne. David duChemin znalazł sposób na życie z fotografii. Chcesz znaleźć swój - koniecznie przeczytaj Poza kadrem. Polecam! Marek Arcimowicz, www.arcimowicz.com 

 

Książka Poza kadrem jest skierowana do wszystkich, którzy pragną, żeby hobby, jakim jest fotografia, stało się w przyszłości ich źródłem utrzymania. David duChemin podkreśla, że najważniejsze w tej branży są pasja, wyobraźnia oraz wiara we własne siły. Przybliża także zagadnienia związane z prowadzeniem własnej firmy, takie jak marketing i promocja. Nasze wysiłki nie przyniosą jednak efektów, jeśli nie poświęcimy im odpowiedniej ilości czasu i pracy. Publikacja będzie z pewnością pomocą dla każdego, kto chce zaistnieć na rynku fotografii komercyjnej.

  • Data wydania - 2010
  • Liczba stron - 272
  • Format - 200 x 232
  • Oprawa - miękka
DANE TECHNICZNE:
Niestety nie posiadamy dodatkowych danych technicznych do tego produktu.
Jeżeli szukasz konkretnej informacji dot. tego produktu, skontaktuj się z nami mailowo.
OPINIE O PRODUKCIE NASZYCH KLIENTÓW:

Dodaj swoją opinię >

Brak opinii - bądź pierwszy.

PYTANIA DO PRODUKTU:

Zadaj pytanie

Oddajemy do waszej dyspozycji zakładkę "Pytania".
Za jej pośrednictwem możecie zdobywać wiedzę dotyczącą konkretnych produktów i dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi użytkownikami Fripers.pl. Wiesz jak odpowiedzieć na pytanie postawione przez innego użytkownika? Śmiało! A może masz inne pytania? To odpowiednie miejsce żeby je zadać. :)

Brak pytań - bądź pierwszy.

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:facebook-iconinstagram-icon
KONTAKT:
kontakt-telefonicznyObsługa klienta:42 239 41 77
JAK DO NAS TRAFIĆ: Sklep fotograficzny
Łódź, Pomorska 41
PN-PT: 9-18 / SB: 10-14
ND: nieczynne
ZOBACZ NA MAPIE >>
kontakt-mailowyemail:sklep@fripers.pl
KORESPONDENCJA:Freepers Spółka Cywilna
90-203 Łódź, ul. Pomorska 41
NIP: 7251953528
PŁATNOŚCI:platnosc-visaplatnosc-mastercardplatnosc-paypalplatnosc-imoje
DOSTAWA:dostawa-fedexdostawa-upsdostawa-pocztapolskadostawa-paczkomatydostawa-inpostdostawa-dpd
WSPÓŁPRACUJEMY:studio-evilbanana-logo