o naskontaktpomocNowości
Infolinia: (+48 42) 239 41 77, Czynna: Pn-Pt 9-18 Sb 10-14
Zaloguj|Nowe konto

LOGOWANIE

X

Nowe kontoZapomniałem hasła!
Język:PolskiEnglish
Gwarancja i reklamacja gwarancyjna
0
  •  
  • PRACA >>
    Wyślij zgłoszenie reklamacji/naprawy online >>
    Wszystkie zakupione w sklepie Fripers.pl Towary objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora.
    Informacja o czasie obowiązywania gwarancji znajduje się w karcie każdego produktu w naszym sklepie (obok informacji o cenie i dostępności) oraz w dokumencie gwarancyjnym dostarczonym wraz z produktem.

    Zakres gwarancji udzielonej przez producenta / dystrybutora określa dołączony do Towaru dokument gwarancyjny. Reklamacje oparte na gwarancji producenta należy składać na podane w dokumencie gwarancyjnym adresy autoryzowanych serwisów.

    Sklep Fripers.pl może pośredniczyć w realizowaniu gwarancji. W celu dokonania reklamacji gwarancyjnej w naszym sklepie zalecamy wypełnienie Formularza reklamacyjnego i odesłanie go wraz z produktem na nasz adres:
    Freepers
    ul. Pomorska 41
    90-203 Łódź


    W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji z tytułu obowiązującej gwarancji poinformujemy o dalszym trybie postępowania.

    SZYBKA PROCEDURA REKLAMACJI GWARANCYJNEJ:
    Wypełnij
    formularz reklamacyjny
    Dobrze
    zapakuj towar
    Wyślij do nas towar wraz z formularzem reklamacji i dowodem zakupuOczekuj na odpowiedź działu reklamacji
    (max 14 dni)
    Dodatkowo informujemy, że w celu skrócenia napraw sklep Fripers.pl dysponuje własnym serwisem, który w porozumieniu z wybranymi producentami i za ich zgodą dokonuje napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych nie wymagających bezpośredniej ingerencji producenta. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w dziale Serwis.
    1. Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane.
    2. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym lub wypełnienie formularza online.
    3. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.
    4. Urządzenia bez prawidłowo wypełnionego formularza serwisowego mogą być potraktowane jako urządzenia do naprawy odpłatnej lub zwrócone bez podjęcia czynności serwisowych na koszt Klienta.
    5. Jeżeli urządzenie jest oklejone plombą gwarancyjną, musi być ona w stanie nienaruszonym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia plomby nastąpi utrata gwarancji.
    6. Gwarancji nie podlegają urządzenia po upływie okresu gwarancyjnego, oraz uszkodzenia powstałe na skutek wyładowań atmosferycznych, przepięć powstałych w instalacji NN oraz sieci zasilającej, zalania, uszkodzeń mechanicznych i termicznych, niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, niewłaściwego podłączenia innych urządzeń peryferyjnych oraz samowolnych przeróbek i zmian konstrukcyjnych.
    7. Wszystkie czynności serwisowe nie mieszczące się w ramach gwarancji podlegają wycenie i opłacie
    Sklep i punkt odbioruŁódź, Pomorska 41
    PN-PT: 9-18 / SB: 10-14
    ND: nieczynne
    Zobacz na mapie >

    Twoje konto:
    Logowanie
    Załóż nowe konto
    Sklep fotograficzny Fripers.plFreepers Spółka Cywilna
    90-203 Łódź, ul. Pomorska 41
    NIP:7251953528
    Płatności:
    Dostawa:

    Fripers.pl korzysta z technologii opartej na wykorzystaniu plików cookie. Używamy ich w celu dostosowania witryny do potrzeb użytkowników. W każdej chwili możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas rozwiązań znajdziesz w polityce prywatności.

    © Freepers 2009-2016. ul. POMORSKA 41, 90-203 Łódź Prezentowane na stronie zdjęcia, wykresy, grafiki oraz treści są chronioną przez prawo własnością firmy Freepers S.C. oraz jej partnerów. Wykorzystywanie ich bez zgody właściciela jest zabronione.